Super-baka u 83. godini "tuče" Užičko kolo (VIDEO)


Kad pogledate (super)baku Katu, inače prabaku moje kumčadi, teško možete odokativno povjerovati da je zagazila u 83. godinu života. Morao sam snimiti kako vremešna kuma igra Užičko kolo jer nisam bio siguran koliko bi mi vjerovali na riječ. Doznajte još neke zanimljivosti o ovoj fantastičnoj dami, pa i kroz priloženi video sami se uvjerite o čemu doista govorim.

 

SUPER-BAKA KATA (lijevo) I MOJE KUMČE MARIJA

Ovo je priča kakva potvrđuje narodnu izreku: "Zdrav duh u zdravom tijelu". Moja kuma Kata iz Sonte u svakom pogledu potvrđuje kako je "duboka starost" tek pitanje samospoznaje, a nikako odraz realnosti. 

Dakle, prabaka moje kumčadi je jedna doista fascinantna osoba i to kroz više dimenzija posmatranja. Po spoljnom izgledu i držanju sumnjam da bi neko pogodio, čak i približno, da kuma Kata ima 83 godine. No, kad sa njom započnete razgovor ili zaigrate kolo teško vjerujete i u ono šta doista znate.

U pitanju je radišna domaćica koju je porodica davno prestala ubjeđivati da smanji rad na  imanju i životne aktivnosti uopšte. Nije to pitanje potrebe, nego naprosto cjeloživotnih radnih navika.  Elem, očas posla domaćica se transformiše u damu sa manirima kakve bonton jasno definiše.

Kuma Kata svakom prvo kaže kako želi imati njegovu fotografiju, pa tek onda svojim android mobilnim telefonom zabilježi uspomenu. U svakom mogućem pogledu 83-ogodišnjakinja prati život!

Kuma Dragana (unuka) i njena majka kuma Jelica (kći) vrsne su domaćice (zna se na koga!) i njihove slastice su nadaleko poznate. No, kad god imamo kakvo okupljanje na stolu se obavezno nalaze i kolači kume Kate. I onda dolazite u ozbiljan problem: kako odoliti sili slastica čak tri dokazane umjetnice, a opet samo degustiranje podrazumijeva neizbježno debljanje. 

Mogao bih unedogled pričati o mojoj dragoj kumi Kati i detaljisati, ali kako kažu: "Slika govori više od riječi" - a videosnimak još više. Prvo sam se obrukao jer sam iz kola izašao mnogo prije 83-ogodišnje kume, a onda sam snimio "dokaz" po kom se i drugi mogu odrediti spram ove priče.


POGLEDAJTE VIDEO I UVJERITE SE SAMI:




Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

MUJO UMRO OD KORONE: Nije pomogla drevna kineska medicina

HAOS U DUBICI: Narod bježi glavom bez obzira!

Dodikova "Logika"