MUJO UMRO OD KORONE: Nije pomogla drevna kineska medicina

NIJE KORONA OPASNA - LIJEČENJE JE OPASNO. Doznajte kako je Mujo umro od korona virusa iako je liječen drevnom kineskom medicinom...



Poštujući postupak u slučaju sumnje na oboljenje od virusa korone Fata zove telefonom porodičnog doktora:

- Doktore, pomagajte! Mujo mi danima leži u postelji, temperatura mu blizu 40 stepena, mislimo da je fasovao ovaj virus korone. Šta da radimo?!

- Ništa ne brini Fato, samo slušaj moje preporuke i ima da ti Mujo bude zdrav k'o zmaj. Znaš ja sam istraživao drevnu kinesku medicinu i našao sam odličan lijek za sve viroze, gripe i slično. - odgovara doktor.

- Kazuj doktore šta da radim. Samo da mi moj Mujo ozdravi. - nastavlja Fata.

- Slušaj dobro i pamti. Uzmi dva lavora, škafa ili tako nešto. U jedan lavor nalij vruću vodu, a u drugi ledenu. Zatim neka Mujo noge drži u vrućoj vodi, a ruke u ledenoj i tako jedno pola sata.- daje doktor upute Fati.

- Doktore, a kako će mu to pomoći?

- Ženska glavo, kada iz nogu udari vrućina, a iz ruku hladnoća, pa se sve to sudari u tijelu virusi i bakterije ugibaju sto posto. Tako Kinezi liječe dvije-tri hiljade godina. Šta misliš kako su savladali ovu pandemiju? Samo ti mene slušaj i sve uradi kako sam ti rekao.

DRUGO JUTRO

Zove Fata doktora ponovo:

- Joj doktore, sve sam uradila kako si rekao, ali mi Mujo još gori nego juče.

- Ne ide ništa preko noći. Mora se to malo mijenjati. Sad zamijeni lavore i neka noge drži u ledenoj vodi, a ruke u vrućoj. Moramo viruse udarati iz različitih pravaca. Uradi tako i zovi me sutra da čujem kakva je situacija.

I Fata sve odradi kako joj je doktor rekao.

TREĆE JUTRO

Opet zove Fata:

- Ala doktore, eno Mujo glave ne diže. Temperatura ga ubi'.

- Rekao sam ti da to ne može preko noći. Sad idemo sa najjačom terapijom. Slušaj dobro i pamti. - nastavlja doktor.

- Kaži doktore, evo sve ću zapisati ako treba.

- Ovako, sad uzmi četiri lavora i u dva naspi vruću vodu, a u dva ledenu. Onda neka Mujo desnu nogu i lijevu ruku drži u vrućoj vodi, dok lijevu nogu i desnu ruku u ledenoj. I neka to produži na sat vremena. Jesi li zapamtila?

- Jesam doktore, ali nisam sigurna da će to pomoći.

- Joj vi žene! Zar sumnjaš u drevnu kinesku medicinu? Kad mu se u organizmu tako ukrste izvori vrućine i hladnoće ima da se virusi raspamete. Samo uradi tako i zovi me da čujem rezultat. - samouvjereno završava doktor.

ČETVRTO JUTRO

- Moj doktore, Mujo nam noćas umro! - sva skrhana kazuje Fata.

- Šteta, a imao sam još KOMBINACIJA! - odgovara doktor.

Primjedbe

  1. Ova priča je humoristična anegdota koja koristi drevnu kinesku medicinu na humorističan način kako bi se pokazalo da su ponekad nekonvencionalne metode liječenja neučinkovite. Naravno, to je samo šala i nema veze sa stvarnim liječenjem koronavirusa ili bilo koje druge ozbiljne bolesti. Važno je da se za stvarno liječenje ozbiljnih bolesti uvijek konzultirate s medicinskim stručnjakom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Facebook Comment Picker is a tool that randomly selects a winner for any giveaways, promotions, sweepstakes, contests, or raffles on a Facebook business page. It is available for free and comes with various filtering options, such as the number of tagged friends, comments from the same user, likes on the post, or specific text.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

IMAMO POBJEDNIKA: Hrvatska dobila koronavirus prije Srbije i Bosne

HAOS U DUBICI: Narod bježi glavom bez obzira!